Kokeile kalakeskiviikkoa!

Maukasta, terveellistä ja yllättävän helppoa valmistaa – kala on tätä kaikkea.

Kalaa suositellaan nautittavan ainakin kaksi kertaa viikossa, joten miksi et pyhittäisi esimerkiksi keskiviikkoa kalalle? Aloita vaikkapa tarjoamalla rapean täyteläisiä paneroituja kaloja tai kaikenikäisten ikisuosikkia, kalapuikkoja!

Kala on erinomaista arkiruokaa ja sen terveysvaikutuksia on tutkittu runsaasti. Kalanlihan on todettu olevan hyödyllistä mm. sydämelle ja kasvuikäisille lapsille, sisältäähän kala runsaasti elintärkeitä ravintoaineita – kalalajista riippuen mm. Omega3-rasvahappoja, seleeniä sekä D- ja B12-vitamiineja. Esimerkiksi 100% kalafileestä ja 100% täysjyväviljasta valmistetut Findus Täysjyvä-kalafileet sisältävät Omega3-rasvahappoja, jodia ja seleeniä sekä maistuvat varmasti koko perheelle! Kokeile – huomaat eron!



 

Täysjyvästä kuituja ja ravinteita

Nimensä mukaisesti täysjyvässä ovat mukana kaikki jyvän osat, ja siksi kuidut, vitamiinit ja hivenaineet ovat tallella. Findus Täysjyvä kalafileet ja Täysjyvä fileekalapuikot on leivitetty rapeiksi täysjyväjauhoseoksella. Niissä yhdistyy 100% täysjyvä ja 100% kalafilee.

Findus Täysjyvä Kalafileet: tarjoile herkullinen kala-ateria nopeasti ja helposti!

Paneroitu kala taipuu moneksi: